Завдяки цьому модулю,я навчилася:
- створювати приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
- аналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- формувати оцінювання,інструменти для підсумкового оцінювання;
- почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Вчителі
мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само
спрямованості, диференціювати навчання можна у чотирьох напрямках:
- за змістом;
- за процесом;
- за результатами;
- за навчальним середовищем.
Учителі можуть планувати
навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні,
аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі
мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку типів множинного
інтелекту учнів. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та
заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий