Цей модуль допоміг мені обдумати,
що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
- проаналізували з колегами, як самі проводимо оцінювання;
- доопрацювали плани оцінювання;
- дізналися як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Стосовно навчально-пізнавальної діяльності оцінювання
означає встановлення рівня виконання учнями завдань, поставлених перед ними в
процесі навчання.
Я зя'сувала, що оцінювання виконує важливі
функції.
Це переважно:
o контролююча – передбачає
визначення рівня досягнень окремого учня;
o діагностично-контролююча – допомагає з’ясувати
причини труднощів, які виникають в учнів під час навчання;
o стимулюючо-мотиваційна – визначає таку
організацію оцінювання навчальних досягнень учнів, коли його проведення
стимулює бажання покращити свої результати;
o навчальна - зумовлює таку організацію оцінювання навчальних
досягнень учнів, коли його проведення сприяє повторенню, уточненню і
систематизації навчального матеріалу.
Таким чином, контроль у школі – це спосіб виявлення й
оцінювання результатів спільної діяльності учня і викладача.
Комментариев нет:
Отправить комментарий