Цей модуль допоміг мені оцінити складність виконання завдань дослідження з точки зору учнів та краще
спланувати їх діяльність у проекті. Зміст завдань не повинен бути занадто
складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію
змісту навчання.
Щоб
ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки
та оцінювання процесу навчання учнів,необхідно
створити приклад учнівської
роботи. Це дало мені
можливість ще
раз переглянути основні запитання, конкретизувати тематичні питання,
над якими
працюють учні , продемонструвати володіння навичками та
знаннями, визначити, скільки часу необхідно для створення презентації,
продемонструвати ефективне використання ІКТ.
Учнівськи роботи будуть сприять покращенню методики навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий