Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за
методом проектів, а саме:
- обговорила з колегами те, як можна використовувати різні техніки постановки
запитань;
- створила презентацію, та інструкцію для того, щоб підтримати навчання,
що будується навколо навчальних потреб учнів;
- створила план впровадження проекту;
- створила документ для фасилітації;
- визначила наявність усіх складових свого Портфоліо;
- знайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
Фасилітація (англ. facilitate - полегшувати, сприяти)
– стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час
спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку
способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної
взаємодії між суб’єктами діяльності.
Процес шкільного навчання має
супроводжуватися поступовим формуванням у них наукового мислення, готувати до
практичного застосування знань. Метод проектів якнайбільше
відповідає цим вимогам.
Сьогоднішіній модуль засвідчив,
що управління освітнім процесом у класі, де використовується метод проектів,
потребує спеціальної підготовки всіх його учасників, а також дотримання певної
технології.
Переваги проектного методу – у
сприянні формування в учнів умінь:
- планувати свою роботу;
- використовувати різні джерела інформації;
- самостійно підбирати та накопичувати матеріал;
- аналізувати, зіставляти факти;
- аргументувати свою думку;
- приймати рішення;
- встановлювати соціальні контакти (розподіляти обов’язки, взаємодіяти один з одним);
- виготовляти “кінцевий продукт” проектної діяльності;
- представляти на розгляд аудиторії;
- оцінювати себе та інших.
Комментариев нет:
Отправить комментарий