суббота, 30 ноября 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія



 За результатами опрацювання даного модуля я ознайомилася з  особливостями оцінювання навчальних проектів. Виявляється, що від правильно обраних методів на початку, під час роботи та після закінчення  виконання проекту,  а також від правильності обраних інструментів залежить результат проектної діяльності в цілому для учителя та учнів. 
Даний модуль сприяв здійсненню мною самоосвітньої роботи щодо застосування різноманітних методів навчання та впевнена, приведе до позитивних зрушень в організації навчально-виховної діяльності.


вторник, 26 ноября 2013 г.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені повторити, як можна використати навчальні дослідження в проектах, як правильно сформулювати ключове, тематичні, основні питання. Я ознаймилась з рекомендаціями по створенню малих груп серед учнів, та зробила висновок, що кожний метод має право на існування в залежності від мети, яку ставить перед собою вчитель на початку роботи над проектом.Я ще раз переконалась, що неможливо планувати та організовувати навчальний проект без дослідження.
На мою думку, основні запитання проекту призначені для того, аби спрямувати учнів на ті чи інші дії (дослідження) і, як наслідок, дати відповідь на ці питання.Дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички 21 століття, оскільки за умов правильного планування діяльності, розвивають творчість та ініціативність, критичне мислення і вміння вирішувати проблеми, навички співробітництва, вміння працювати з інформацією, а також життєві навички.Дослідницькі проекти, безумовно, покращують навчальний процес, оскільки вони зацікавлюють учнів, заставляють нестандартно мислити, самостійно шукати відповіді на питання та шляхи розв'язання проблем.       Для них це нове, незвичне та корисне.

пятница, 22 ноября 2013 г.

Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
  • Вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань.
  • Звертаються до питань реального життя учнів.
  • Формуються не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені рішення та демонструвати свої знання і вміння. 


вторник, 19 ноября 2013 г.

Модуль 1. Рефлексія

Модуль 1



        У цьому модулі я зі своїми колегами обговорили:

  • цілі та очікування від тренінгу основного курсу;
  • сформулювати власні завдання;
  • ознайомилась з основними ресурсами тренінгу, посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів; 
  • створила папку портфоліо, створила власний блог.